Home Team Visie Voor kinderen/jongeren Aanbod Werkwijze Tarieven Contact Links
Drs. Mevr. Karin Jong-Stammes, orthopedagoog NVO i.o. tot Orthopedagoog Generalist Currucilum Vitae Geboren 23 maart 1981 te Oostwoud 1993-1999: VWO. Tabor College, locatie Oscar Romero te Hoorn 1999-2003: Sociaal Pedagogische Hulpverlening. Hogeschool van Amsterdam te Amsterdam 1999-2003: Verkoopster in Bakkerij 1999-2000: Begeleidster kleuterkookclub, Buurthuis De Werf te Amsterdam (stage) 2000-2001: Begeleidster verstandelijk gehandicapten bij zelfstandig wonen, GVT De Kriek Stichting Philadelphia Zorg te Hoorn     (stage) 2001-2002: Sociotherapeut op de dagbehandeling voor kinderen van 6-12 jr. gedragsproblemen, Meregaard Kinder en   jeugdpsychiatrie te Almere (stage) 2002-2003:  Orthopedagoog op de Kinderkliniek, crisis-/observatiegroep ‘De Petteflet’ voor kinderen van 6-12 jaar, Triversum Centrum voor kinder- en jeugdpsychiatrie te Alkmaar (stage) 2003-2006: Orthopedagogiek met aantekening psychodiagnostiek. Vrije Universiteit te Amsterdam 2004- 2007: Leidster BSO/KDV, Elan kinderopvang en buitenschoolse opvang te Grootebroek 2007-2010: Ambulant hulpverlener en trainer Triple p, Spirit Jeugd en Opvoedhulp te Purmerend 2008-2014: Gedragswetenschapper, Spirit Jeugd en Opvoedhulp te Purmerend 2010-2011: Beleidsmedewerker pleegzorg, Spirit Jeugd en Opvoedhulp te Amsterdam 2014-2015: Orthopedagoog, Lucertis kinder- en jeugdpsychiatrie te Purmerend 2014-2015: Jeugdhulpspecialist, Spirit Jeugd en Opvoedhulp te Purmerend 2015-heden: Orthopedagoog bij Praktijk ‘Grip op Groei’ te Wieringerwerf 2015-heden: Orthopedagoog bij ‘Kinderpraktijk Paramee’ te Wognum Cursussen: Triple p niveau 4/5 (2009/2010), VIB (2009), Diagnostiek d.m.v. vragenlijsten (2011),Psychodiagnostiek 6-18 jarigen (2012), Oplossingsgerichte therapie (2013),  Cognitieve gedragstherapie (2014), Projectieve methoden (2014), Kindertekeningen (2014), Diagnostiek en interventie bij trauma en problematische gehechtheid (2014), Cognitieve systeemtherapie (=Beck) (2015), Executieve functies bij kinderen en jeugdigen (2015), Diagnostiek en behandeling van -9 maanden tot 7 jaar (2015), Theraplay (2015), Leerproblemen: dyslexie en dyscalculie (2015), Sensorische informatieverwerking bij kinderen (2015)